Tröjan du hatar.

Shit, du ljög för mej hela tiden. Och nu låtsas du som att ingenting har hänt? Du kanske tror att jag är så jävla dum och tror att jag inte vet? Men jag vet mer en du tror, du vet bara inte.
Jag vet att jag har gjort fel. Men denna gången är det du som måste göra någonting.
Eller nej frästen, jag bryr men faktiskt inte om dej mer.
Du får vara med dom du vill nu, så som du ville ha det. Jag gjorde allt för dej. Men ändå så  ville du ha mer? Jag älskar dej inte mera och du ville ju ha det så här, men ändå kan jag inte sluta tänka på dej och vad du tänker när du går där, med dom.
Shit, du ljög för mej hela tiden. Och nu låtsas du som att ingenting har hänt? Du kanske tror att jag är så jävla dum och tror att jag inte vet? Men jag vet mer en du tror, du vet bara inte.
Jag vet att jag har gjort fel. Men denna gången är det du som måste göra någonting.
Eller nej frästen, jag bryr men faktiskt inte om dej mer.
Du får vara med dom du vill nu, så som du ville ha det. Jag gjorde allt för dej. Men ändå så ville du ha mer? Jag älskar dej inte mera och du ville ju ha det så här, men ändå kan jag inte sluta tänka på dej och vad du tänker när du går där, med dom.

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!