Nyår!


Hejhej!
Vaknade vid 12 idag efter en skit kul kväll/natt igår med familje vänner! Med dans, wii, godis, mat, raketer och en myyyyyyycket skratt! Såklart följde ju kameran också med? Jag tog lite bilder på raketerna och så, tyvärr blev dom inte så bra! Bilderna får komma i nästa inlägg eller nått, för jag måste ladda över dom till datan och redigera dom, och jag orkar inte vänta med detta inlägget tills senare..
Har även tagit en massa bilder på min kompis Johanna och Arrax (hennes hund) Dom kommer också upp snart på bloggen!
Jag hoppas ni hade en bra nyår! För nu startar 2012!
(Jag vet att jag ser lite blek ut på bilden, men jag trodde inte att jag skulle bli så vit, upptecktes när jag laddade upp bilden på bloggen och nu orkar jag inte ändra!)

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!