I have no life today, because of yesterday.

OMG.. Jag är helt slut sen igår.. klockan 5 kom mina bästa tjejor för att fixa sig till balders som ligger i balders hage! klockan 18:20 gick bussen från karlshamn och hämtade upp folk lite här och där! Klockan åtta var vi framme och det var redan fullt ös med musik och lampor när vi kom in! Dock var vi lite tidiga så alla hade inte kommit en. Jag och mina kompisar dansade nästan HELA TIDEN. Klockan tolv var alla helt slut efter att vi hade dansat med både killar och tjejer.. Bussen kom till karlshamn vid halv 2 och jag höll på att somna stående när jag kom hem! Mina tankar var bara SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGEN! As kul va det iaf och det måste göras om! TACK FÖR KVÄLLEN/NATTEN ALLA!

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!