Ansiktet - Äckligt

Hehe.. Typ hittat en ny favoritlåt! Skitbra är den. Dålig uppdatering jag vet. Skolan idag har varit lugn faktiskt! Slapp en lektion pga att läraren inte kom till lektionen.. Va rätt gitt faktiskt att gå runt i skolan när alla andra har lektion! GILLAS. I veckan har jag inte gjort så mycket, mest varit i skolan och sen har jag shoppat ett nytt linne! Ricktigt NÖJD! Härligt sommarlinne också! Vitt med hål och blommor eller hur man ska säga! Kommer en bild på den sen!
Har bara haft två läxor denna veckan.. Skönt! Har också spanska tills imon, men såklart har jag inte fått med mej läxan hem.. wooops. Men nu ska jag ta något att äta och kolla lite på tv. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!