2011 - November & December

Tänkte att ni skulle få se en liten "samanfattning" av det som har hänt här på bloggen år 2011, dock har ju jag inte haft bloggen så länga, typ bara två månader.. Men då får det bli ett år av två månader!
Denna månad startades nizes.blogg.se! Jag var riktigt nöjd med den och ville bara skriva, skriva, skriva. Men så blev det inte, denna månade hade vi grymt mycket läxor och prov! Jag ville också fixa klart med min design så det var lite pågrund av det med! Det var också första advent och bara 5 veckor kvar till julafton! Jag letade också HTC skal till min telefon och skrev en önskelista i bilder!
Månaden började med att jag och min kille firade 1 månad! Det hade fortfarande inte kommit någon snö och jag var lite halft sur på det! Jag skrev typ världens längsta inlägg om att skolan har för mycket läxor och att den suger, för att denna månaden fick jag plugga järnet eftersom att det va fullt av läxor och prov denna månaden med! Efter det blev det en vääääldig dålig uppdatering här på bloggen! Jag la också upp en massa videos på mina favorit låtar just då, och en urgullig video på "Agrea djurförsäkring". Jag tog också mina självpoträtt som jag gav till farmor, farfar, och mormor och morfar i julklapp! Efter julafton hade jag min lilla "julklappsutdelning" här på bloggen! Jag gav också tips på hur man fotar fyverkerier och sen blev det nyår!
NU HOPPAS JAG ATT NI HAR HAFT EN BRA JUL OCH EN BRA NYÅR! NU SATTSAR VI PÅ 2012! ♥

Kommentarer
♡ johanna

Arrax är så söt!<33

2012-01-07 @ 23:03:01
URL: http://heythisisme.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!