Sometimes the morning okay to wake up to.

Ååh.. Jag älskar att vakna till ett just, nystädat rum! Man blir så peppad av dagen och man blir ännu gladare när man vinklar persiennerna och solen bländar en.. ♥

Jaja.. över till vad jag har och säga! Jag har inget att säga.. Nejmen, idag ska jag träffa sötaste Carolina & Emma! Jag har ingen aning vad vi ska göra, menmen.. Kan också säga att i förgår så va jag och fotade en häst! Jag är rädd för hästar.. Hehe.. Och såklart så skulle mina skor läcka in, och hela padocken eller vad det nu heter va som en hel sjö, så kanske inte så konstigt.. Kunde likaväl tagit av mej skorna! Men det blev väl ganska bra bilder iallafall! {:

Kommentarer
♡ johanna

Varför skrev du inte att du red också?<333

/johanna

2012-02-26 @ 17:10:30
URL: http://heythisisme.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!