Lite nytt!

Lite bilder på två nya saker jag köpte i Kristianstad förra helgen! En sjukt mysig filt, perfekt till mitt rum! Och ett par vita låga converse som kommer att bli snyggt till sommaren! Sommaren kan järna komma nu.. Det är för kallt här och jag vill ha sol och kunna gå i shorts och linne! Så härligt. ^^
Vill också säga att det har snöat här i Karlshamn i veckan! Och jag vill också säga att jag har blivit mulat sex gånger.. Inte världens roligaste precis om man säger så! Jag har också blivit "sjuk". Ont i halsen har jag och är förkyld! Inte världens roligaste när man skulle upp till Asarum för att spela match, men det blev inget av det.. Hoppas att det går bra för tjejerna! HEJA IFK KARLSHAMN! Så just därför så håller jag på att ladda ner män som hatar kvinnor på datan! Så att jag och mamma snart kan bädda ner oss i soffan för lite mys pys!

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!