Lite om mej!

Stina Mattsson 13 år från den lilla staden Karlshamn.
Det var nog det viktigaste om mej antar jag. Men kanske lite annat också. Här i bloggen kommer jag att skriva om det jag älskar. Allt från familjen, kompisar, fotboll, fotografier och mycket mer! Jag går i sjuan på österslätt, på fritiden så spelar jag fotboll, bloggar, shoppar och framförallt fotar, jag spenderar också tid med mina kära vänner och med min pojkvän! Tyvärr har jag inte fått min tid med designen en, så ni får ursäckta hur det ser ut nu, men det blir bättre, jag lovar!
I hope you will like the blog, and now I am also on Bloglovin' follow me there!
Bye!


Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!