"I give you a star, it's just for you"

Redigerade nyss denna bild och blev tagen igårkväll. Tycker faktsikt att den är lite små mysig. Jag älskar bokeh!
Aja, vädret är väl sådär.. typ stor stormar ute eller nått! Känns som hela huset ska blåsa iväg. Här är en som inte vill gå ut iallafall! Det ska ju bli värre me.. "/
Snart ska jag äta varma mackor med mamma och pappa och bara mysa! Kanske fixar lite med designen ikväll med. Får ju lägga sig i tid med för det är ju skola imon.. Sista inlägget för ikväll. Vi hörs! ♥

Kommentarer
♡ ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej söta du! Jag har tjuvstartat min julkalender med en adventstävling. Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-pambo.html#comment

2011-11-27 @ 22:13:54
URL: http://adaras.se

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!