HTC Desire S

HTC Desire S, så heter min mobil som jag har nu! Till jul önskar jag mej nemligen ett skal till min lilla älskling! :D
Men jag hittar inget snyggt.. Här är de snyggaste jag har hittat hitills, har letat och letat men hittar ingen bra hemsida men snygga skal eller så. Har ni kanske några tips? Antingen på hemsida då eller något snyggt skal som jag kan ha. Ah, namnet på telefonen ser ni på bilden där uppe! ↑
Kommer så småningom lägga upp en bild på vad jag önskar mej i julklapp!
Puss! ♥

Kommentarer
♡ emeliie <3

foki skalet ofc ! <3

2011-12-01 @ 21:13:51

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!