Första advent!

Hej alla och "glad första advent" eller hur man nu säger! Ni får en liten första advent bild av mig idag! Inte världens finaste, men får duga! Dagen har spenderats på stan med Carolina. Fyra stycken idoler har ju varit här idag eller ÄR här. Och jag och Carro va ju såklart där! ^^
Lite senare kom min kära kusin och åt middag med oss! Nu sitter jag och kollar på Harry Potter som går på tvn, det har ju varit rätt mycket filmer idag! Tänk att det bara är fyra veckor kvar till jul nu! Vad önskar ni er? :D
Som ni se har jag inte fixat så mycket med designen en, men det ordnar vi snart!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!