Självporträtt, julstädning julgodis mm!

Jag vet att självportätten inte blev så himla fina, men de här va ändå en av de 2 finaste! Dagen började med att stiga upp ur sängen (; Känslan att kunna ligga kvar i sängen och inte behöva gå upp och gå till skolan! ÄLSKAAA.
Sen blev det att städa rummet, julfint vetni! Efter det gick jag ut och fotade de här och några till bilder, KKAAALLLT!! Det va typ para några plus eller nått (3 Cº + ..) Och som ni ser så har det fortfarande inte kommit någon snö.. :( saaadfacceeee! Det är ingen riktig jul utan snö ju.. Aja, jag håller fortfarande på med städningen eftersom att jag gick ut och fotade mitt i allt, och sen ska man redigera dom med.. När jag är klar ska jag och mamma sätta sånna där pluppar i apelsinerna ni vet som man brukar göra?.. :)
Det är så himla skönt att ha lov nu, önskar det varade för evigt!

Kommentarer
♡ johanna

jätte fina!!

<3

2011-12-22 @ 21:33:57
URL: http://heythisisme.blogg.se/
♡ johanna

jätte fina!!

<3

2011-12-22 @ 21:34:21
URL: http://heythisisme.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!