Plugga järnet..

Man kan ju säga att jag är rätt trött nu, har suttit från tjugo över 3 till typ lite i åtta och bara pluggat på spanska provet som vi har imon, och mer kommer det bli ikväll kan jag säga. Och idag fick jag reda på att jag har fysik läxa också imon.
Not fun.. -.- så jag sitter och pluggar på det med nu.
Längtar så himla mycket tills imon, för då ska inte något förstöra min dag förutom vår fysik lärare Petronella och spanska provet, och biologi Pia. Annars så! Jag ska F Ö R S Ö K A iallafall att vara lite glad när man ska gå någonstans till dit man inte vill gå. Det blev en komplicerad mening! :)
Men just nu längtar jag extremt till jullovet! bara typ två veckor kvar, eller ja, ganska exak faktiskt.


Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!