"My Christmas has been good, or more than good!"

Då är snart också denna julafton över.. Allt går så fort :( Men jag vill bara säga ett stort tack till mammsen och pappsen, mormor och morfar, farmor och farfar, och min kära syster och min bääästuuuusss Carolina för alla julklapparna! Är grymt glad för dom, hoppas ni blir glada för mina!? Bilder kommer imorgon! Ha en fortsatt trevlig kvääääääääääääääll. Önskar en glad Stina! ♥
En oredigerad bild tagen idag, (som ni ser, ingen snö.. Bara reeeeegn!) )':

Kommentarer
♡ Wilma

Fin bild :)

2011-12-28 @ 11:48:15
URL: http://photosbywilman.blogg.se/

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!