"It's five days after Christmas and still no snow ... But still nothing to write about"


"It's five days after Christmas and still no snow ... But still nothing to write about"
Ah, rubriken säger väl allt, det än ingen snö och alla här i karlshamn är väl lite haft besvikna tror jag.. Men jag har inte bara dååååååååååååliga nyheter utan också braaaaaaaaaaa nyheter! Man kan ju inte bara skriva dåliga nyheter i ett inlägg? Okej, vi tar det från början! Julafton va kuuuuul! Vi hade riktigt roligt och jag fick mycket fina julklappar av min kära släckt! På söndagen tog vi en pause eftersom att vi hade firat jul hos min kära farmor och farfar dagen innan jul med pappas släckt! Men där kom ju också "Min lilla julklappsutdelning med gratis länkar!" Så dom som nu har skrivit i en kommentar att dom nu gjorde som det stod på mitt inlägg har nu fått en gratis länkning som jag kommer att länka i detta inlägget! Där nere någonstans!Över till julfirandet.. På måndagen var vi igång igen! Då körde familjen upp till Sölvesborg för att fira jul med mormor och morfar och mammas släckt! Vi hade riktigt roligt där med, och.. M&M..mmhh.. LOVEIT! Aja, när vi kom hem på kvällen var vi helt slut! Skönt att vara ledig dagen efter (kollade jag och pappa på makro objektiv till mej), och dagegen efter (gjorde typ ingenting), och dagen efter.. Och DÄR är vi nu! Torsdag och jag och mamma ska in till stan idag! YYIPIII. Ni viet mellandagsrea!? Men framförallt ska vi lämna in mina skror på lagning! Nu ska jag inte skriva mera för jag tror inte ni knapt har orkat att läsa hälften redan! Poss&hej! ♥
LÄNKNINGAR:


Så det va dom så länge! Men ni kan fortfarande fortsätta!

Kommentarer
♡ ▲ Mohammedi's™

Hejsan , haft en rolig dag idag? :DDD

» Följa varandra via bloglovin ( och blogkleen, om du har det ) ? :) :P

2011-12-29 @ 16:58:56
URL: http://mohammedis.se
♡ Lovisa

sv: Tack för tipset

2011-12-29 @ 18:44:37
URL: http://fotolovan.blogg.se/
♡ Emelie

vilken fin blogg!

2011-12-30 @ 15:25:17
URL: http://macrofotoo.blogg.se/
♡ ▲ Mohammedi's™

sv: lagt till dig nu! :)

2011-12-31 @ 01:35:40
URL: http://mohammedis.se
♡ Hannah

När kommer resten av länkningarna upp? ;) Diggar din blogg btw

2012-01-22 @ 19:49:21
URL: http://hannahskamera.blogspot.com

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!