"An ordinary day for me, boring and not a bit different, as usual."

Hej. Det blev nog det TRÅKIGASTE hejet som jag någonsin skrivit. Men just därför att jag är på tråkhumör.. Min dag har varit.. inte kul. Tråkiga lektioner i skolan, korta raster, jag har knappt inte träffat Jakob och har inte gjort så mycket med mina andra kompisar heller. Har bara varit almänt däppig och gått och tänkt på en massa saker för det är en del som har hänt de senaste dagarna. När jag kom hem fick jag sätta mej dirrekt och plugga, för jag har 20 engelska glosor tills imon, spanska prov på fredag och kemi prov på måndag. Så det är därför jag inte har kunnat blogga så mycket den här veckan, det har bara blivit korta inlägg för att inte känna mej allt för taskig. Det enda som varit bra idag har varit min U N D E R B A R A  S O V M O R G O N som jag har haft idag. Tack gud för att den finns(!!!) och sen har vi åkt skridskor idag med klassen. Det var det roliga! Hoppas att min dag blir bättre imon, (iallafall i skolan) sen när jag kommer hem igen blir det att plugga spanska och kemi.. hatar att ha kemiprov på MÅNDAGAR! Där var min underbara helg förstörd. TACK SÅ HEMSKT MYCKET SKOLAN.
Men på fredag ska jag iallafall inte plugga ett skit, den ska dom inte förstöra för mej. Då ska jag ängna min dag (efter skolan) på stan med min älsklings mamma för att shoppa julklappar!
Blir en bild från weheartit! Ha en bra kväll :)
"Even if you hate your friends for a day, do not forget that there are those who have helped you through your life, and do not forget that there are people you love the most when you're standing there alone."

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!