24 december

Julafton! Den mysigaste, roligaste, och den sjukt bästa dagen på hela året! Älskar känslan att vakna upp på morgonen och kommer på att det är julafton! (men denna julen utan snö..) Känns ändå inte som riktig jul, men nu när bästa mormor, morfar & farmor och farfar har kommit och vi har ätit julbord, kollat på kalle anka mm. jag och syster har knäppt roliga bilder med kameran, vi ska snart fika och efter det väntar julklappsspelet och julklapps utdelning, så känns det faktiskt som att julen har kommit detta året också! Jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag älskar julen och att jag hoppas ni har haft en underbar dag och kommer få en lika underbar kväll med dom som ni firar med!
God jul allihopa! ♥
Dock blev bilderna lite dåliga, men det är sånt ni får leva med! :D

Kommentarer

Kommentera detta inlägget här:

♡ NAMN:
♡ SKA JAG KOMMA IHÅG DEJ?

♡ MAIL: (publiceras ej)

♡ URL/BLOGGADRESS:

♡ KOMMENTAR:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


nizes
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!